Kompis vs Kusin

Tja alla!


Just nu sitter jag i soffan med min kompis Agnes! För en stund sedan var två av mina kusiner här som jag tror att jag skrev i förra inlägget. Iallafall, jag och Agnes ska nog åka någonstans. Men nu har vi lite tråkigt... Det är tråkigt att ha tråkigt... Men vi kan lägga ut lite bilder!



Missy Elliot ^^



Kawaii! ♥



- Bästa bilden! säger Agnes.
Haha, den här gjorde förut när vi var med varann.



Haha, jag ser ut som en ko! (Alltså Mathilda)
Alla fattar väl att den är tillgjord? Håret, ögonen, munnen och näsan :)

Kommer kanske med fler bilder sen, men puss hej! ♥

Humör:

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Ska vi följa varandra på bloglovin sötnos ?=) kram <3

2011-04-03 @ 00:36:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0