Hehe ^_^

HEEEJJJ!

Har typ inte bloggat på 3 DAGAR OCH 7 TIMMAR :O Hehe, nerråååhh ^^
Har vare me Anna todäjj, och jesterdääjj ^_^ ^Vi var på påskisdisco igår, najs ;DDD Anna följde mig o vi åkte buss (vad annars?) hem till Stavre. Vi dåårkuta ner på grillen o köpte GODIIIS :'D Sånt man ska äta på bussen, vettni ;)
Seen var vi hemma hos moi och tråkaa. Gjorde nada. Men sen skulle jag bestämma kläder till discot o då gjorde vi ju iaf ngt xD Sen skjusade pappa hem oss till Anna. (Hon bor juueee liksom i bräcke) Anna fick låna en klänning av miigggg ^^ (aaa'  En rosarutig med en stor vit rosett, haha :'p Sen gick vii ner till Folkets Hus o fick tieep vänta 1 år på att få komma in, småttingarna (1-3) hade ju disco före oss -.-' Men anywayzz, vi fick ju komma in seen ju ;D Det var ju kul på festen som sagt. Isac ringde Kevin, för han var i Bräcke :DDD Först sa Kevin att han skulle komma, sen ringde Isac igen för att fråga när han kom, o Kevin ba: "Jag kommer inte." -.-''
Hehe, sen kom Maria o Petri och hämta mig o Anna. Vi gick upp te Anna's rum direkt o bäddade, för båda va sjuukt trötta ;o Idag har jag å Anna vare i Östersund, skitnajs ;p Hennes mormor skulle till sjukhuset (vill inte berätta varför.) Jag å Anna gick runt i lillänge o gjorde lite stuffsss, typ provade solglasögon o fotade ! :D (lägger upp bilderna tomorrrrroww) Lulle kom hemma hos oss sen. Vi (Jag, Anna, Mamma, Pappa, Lulle, Tim, Dexter, Maria o Petri) gick hem till Lotta & Martin, vi skulle typ äta middag däär ^^ Vi fick en asgod efterätt ! :D
När vi gick hem till mig hoppade vi först studsismattis, sen gick vi in. Lulle o Anna blev kär i min säng x'D Och nu sitter jag o Anna uppe i mitt rum o tråkar. Anna kämpar för att hålla sig vaken, hon e så jävla fucking dyngkorvigt trött, men hon måste blogga oxå jöö ;)
SE JAAA TUMORRUW ^^

//Freyaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0