Dis däj was awezuum ^_^

Hellueee (:

Hade en asrolig dag idag ! :D
Var med Hilda, Hanna, Matilda & Nike på skolan. Vi gunga fågelgunga o jag å Hilda fick skrattdampflummsjukan. Vi skrattade åt ingenting hela rasten ;D Hilda, Hanna & jag gjorde en "bad hair day" dans. Coolare dans finns inte xDDD Seen åkte jag buss hem med Anna, Tim, Lukas o Jocke, värsta hangouter's på bussen x) Vi sprang som faan ner till grillen efter skolan, köpte godis, och sprang tillbaka xD Sen har jag varit med Anna hela eftermiddan, vi kollade på Avatar. Den var så bra att jag dog. DEEEEEAAAAAAAAAD! As I said, skitrolig dag :D
Ni kan väl ta o checka Annas nystartade blogg ? www.brudens.bloggplatsen.se
:)

/Freyah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0